|

Strukturování komplexních obsahů |
|
|
Učební obsahy
Obsahy
- aktivování posluchačů
- navázání vztahu k posluchačům a emoční zapojení publika
- příprava: analýza posluchačů, použití médií, uspořádání místnosti
- pochopitelné zprostředkování obsahů i pro neodborné publikum,
didaktické redukování komplexních obsahů
- vizualizace - správné použití a příprava
- navržení scénáře, vytvoření strategické dramaturgie prezentace
- lepší zvládání trémy
- zacházení s konflikty
- osobní působení prezentujícího, sebereflexe, optimalizace
Metoda
Procvičujete před videokamerou a okamžitě vidíte, na co musíte dbát.
Celá řada krátkých prezentací přechází k Vaší závěrečné prezentaci.
V té můžete zpracovat téma, na které se právě připravujete.
Pracujete s pomůckou PresenterCockpit © a obdržíte tak vodítko, s kterým můžete v budoucnosti připravovat a realizovat všechny Vaše prezentace.
Rozbor vlastních příkladů (problémů) z praxe, moderovaná výměna zkušeností ve skupině, skupinová práce a reflexe.
|
|